Az első bejegyzés

2009.10.01. 09:33

Hát, ezt is megéltük. Nekem is van blogom! :) Hát ez a blogolás azért jó, mert így olyan gondolatokat tudok megosztani az emberekkel, amik remélhetőleg más emereknek is gondolatot ébreszthet.

Mostanában otthon üldögélek, mert ilyen influenza szerű megbetegedésem van. Hála Istennek nem a H1N1, hanem a normális influenza. Én amikor beteg vagyok, tök mindegy, hogy milyen lázzal vagyok, nem tudok mit kezdeni magammal. Emiatt rengeteg dolgot csinálok, például olyan könyveket olvasok, amelyeket most már nem igazán van időm elolvasni, vagy böngészem a híreket, vagy a zeneletöltő oldalakat.

Így jutottam hozzá a Dream Theater új, 3 CD-s változatához. Ugye a Dream Theaterről tudjuk, hogy egy korszakalkotó volt a progresszív metal műfajában, így azok számára is élvezetes lehet, akik nem rajonganak a rockzenéért. Az új lemez elég profin van megcsinálva, az egyetlen hiba az, hogy már ők sem fognak megújulni. Ez abból a szempontból nem baj, hogy amikor megveszed a zenekar új lemezét, az garancia arra, hogy nem vásárolsz selejtet, de abból a szempontból meg rossz, hogy vársz valamilyen megújulást is, amit meg nem kapsz meg. Persze ennek is érthető a logikája, hiszen sokan mondják így is a zenei bizniszben, hogy eladtad magad. Ez iyenformán pedig érthető. Nagyon tetszik a 2. CD, mert csak feldolozást raktak rá, ilyen pl az Iron Maiden To same a land című száma, ami 1983-as Piece of Mind lemezen jelent meg, de a Queen feldolgozás sem rossz.(bár az énekes csóka sem Freddie Mecury, ezt eddig hangterjedelemben csak George Michael és magyar viszonylatban Zámbó Jimmy tudta hozni. Mondom ezt úgy, hogy én egyik zenéjét sem szeretem (mert rock-metal-blues-jazz vonalon mozgok), de ha valakinek van hangja, azt ismerjük el).

Ha már zene, akkor holnap indul a Hangfoglalás című hangszerkiállítás a Syma csarnokban. Amióta ez a rendezvény létezik, mindig kinnt voltam, mert egyrészt ingyenes, másrészről pedig olyan hangszereket próbálhatsz ki, amiket talán soha máskor nem próbálhatsz ki. (ilyen volt tavaly Cliff Burton basszusgitárja, ami abból a szörnyű balesetből megmaradt. Röviden: ő volt a Metallica első basszusgitárosa, és egy buszbalesetben halt meg még a boldogult '80-as években). Ehez jönnek a klubkoncertek is, amik természetesen ingyen látogathatók, és rengeteg stílusban mindenki megtalálja a hozzá közelebb álló zenét. Sajnos ebben az évben a betegségem miatt ki kell hagynom (ugyanúgy, mint a zenekari próbánkat), de akinek felkeltettem az érdeklődését, az a www.hangfoglalas.hu webcímen utána tud nézni a dolgoknak.

Amúgy elég gáz, hogy egy ilyen mikororganizmus mennyire ki tud csinálni egy embert. Amúgy meggyőződésem, hogy egyszer egy vírus fogja kiírtani az embert, nem pedig az a meteorit vagy mi a fene. :P

Mára talán elég ennyi, de még remélhetőleg írni fogok! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://mreddiekrueger.blog.hu/api/trackback/id/tr11420044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mreddiekrueger 2009.10.27. 22:35:03

Helló,

Szücs Gábor vagyok, a Mr. Eddie Krueger Iron Maiden tribute band gitárosa. Tetszik a blogod, a Maident én is nagyon bírom, bár ez gondolom nem meglepő.:)
Csak azt szeretném megkérdezni, hogy honnan jött a blog neve, amit egyébként már több mint két éve használunk.

További jó blogolást!

Köszi!

mr.eddiekrueger 2009.10.28. 21:26:03

@mreddiekrueger: szia,

megmondom. Kb 6 éves korom óta szeretem a Maident. Ezt a nevet kb 12 éves korom óta használom sok netes regisztrációhoz, tehát lassan 9 éve. És a saját fejemből pattant ki az ötlet. :) Tudok rólatok, hogy vagytok, meg is lepődtem, hogy ez a név másnak is eszébe jutott, de ha nem haragszol, akkor én ezt a nevet továbbra is használnám, már csak azért is mert 9 év az sok idő, és a megszokás hatalma. :) Nem akarok licitálni sem.....
süti beállítások módosítása